Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 160 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh programu měření spokojenosti zákazníků
Macháčková, Radka ; Říhová, Lada (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků a budování vztahu firmy se zákazníkem. Cílem práce je aplikace získaných teoretických východisek do praktického měření spokojenosti zákazníků společnosti H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. Součástí praktické části je také návrh na zkvalitnění poskytovaných služeb v souladu se zjištěnými výsledky měření spokojenosti zákazníků, které bylo provedeno.
On-line marketingová komunikace
Mitidieri, Anna ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci brněnského fitness centra BeFit, které poskytuje mezinárodní lekce Les Mills. Teoretická část obsahuje důležité pojmy, které slouží jako podklad pro vypracování dalších částí práce. V analytické části práce jsou povedeny analýzy makroprostředí, mikroprostředí, marketingového mixu a on-line marketingové komunikace. Součástí diplomové práce je také marketingový výzkum, který se skládá z kvalitativní a kvantitativní části, které jsou zaměřeny především na webové stránky fitness centra BeFit a na preference on-line komunikačních kanálů. V poslední části práce jsou představeny návrhy, které by pomohly fitness centru BeFit vylepšit on-line marketingovou komunikaci.
Marketingový výzkum u spotřebitele
Nakano, Andrea ; Zadražil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro supermarket Albert na Masarykově náměstí v Jihlavě. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se daného tématu, ohledně procesu marketingového výzkumu, nákupního chování a spokojenosti zákazníka. V praktické části, na základě zjištěných a vyhodnocených informací získaných z výzkumu, je navrženo doporučení, které by mělo zvýšit úroveň spokojenosti současných i budoucích zákazníků a zlepšit konkurenceschopnost firmy na trhu.
Podnikatelský záměr – založení provozovny na zpracování a prodej hovězího masa
Uchytil, Jan ; Janíčková, Nikola (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru na založení provozovny na zpracování a prodej hovězího masa. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část shrnuje teorii, která obsahuje potřebná teoretická východiska v rámci, kterých je zpracována analytická a návrhová část. Druhou hlavní částí je analytická část, která shrnuje výsledky průzkumu dotazníkového šetření a strategické analýzy. V poslední návrhové části je zpracován samotný podnikatelský záměr.
Podnikatelský záměr - založení nového podniku
Pospíšil, Jakub ; Kovařík, Jaroslav (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu pro výstavbu lyžařského střediska s využitím metod kvantitativního výzkumu a strategické analýzy, který bude realizován prostřednictvím nově založeného podniku. Tyto nástroje jsou součástí analytické části práce a zároveň slouží jako podklad pro vlastní návrhy řešení. V návrhové části je představen samotný podnikatelský plán, který je rozebrán především pomocí marketingového mixu a finančního plánu, který vede k závěrečnému doporučení, zda daný projekt realizovat či nikoliv.
Analýza sociálních kompetencí u učitelů základních škol
Šuda, Petr ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou sociálních kompetencí u učitelů základních škol. Cílem práce je porovnat sociální kompetence u vybrané skupiny respondentů. Teoretická část se věnuje tématu sociálních kompetencí ve vztahu k učitelské profesi, se zaměřením na obecnou charakteristiku problematiky sociálních kompetencí. Dále pak samotnému významu a roli sociálních kompetencí. Ve stručnosti je charakterizována námi využitá výzkumná metoda a obecná charakteristika profese učitele a učitelství z hlediska osobnostních požadavků. Praktickou část tvoří výsledky standardizovaného dotazníkového šetření pomocí testu Inventáře sociálních kompetencí-ISK. Cílem výzkumného šetření je zjistit, nalézt a porovnat odlišnosti v sebehodnocení úrovně dosažených sociálních kompetencí u vybrané skupiny respondentů. Položky ISK sytí 17 primárních škál, které můžeme spojovat do čtyř hlavních sekundárních škál. Mezi sekundární škály následně patří: sociální orientace (SO), ofenzivita (OF), sebeovládání (SE), reflexibilita (RE). Na základě výzkumu jsou formulovány závěry a doporučení, využitelná v praxi andragogiky a managementu vzdělávání. Samotná výzkumná část je realizována na vzorku 112 učitelů základních škol, z toho je 12 mužů (9 %) a 100 žen (91 %). Z hlediska proměnných výzkumného šetření jsou reflektovány především...
Rizikové chování u žáků na střední odborné škole
Matoušková, Lucie
Tématem bakalářské práce je rizikové chování žáků na střední odborné škole. Cílem bakalářské práce je poznat, popsat a interpretovat míru rizikové chování u žáků na středních odborných školách. Teoretická část se zabývá problematikou rizikového chování jejími druhy, činiteli, kteří na ni působí a prevencí. Ve výzkumném šetření jsem zvolila kvantitativní přístup za pomocí dotazníku. Hlavním výzkumnou otázkou je, zda a v jaké míře se vyskytuje rizikové chování u žáků středních odborných škol. Respondenti byli žáci 1. a 2. ročníků středních odborných škol. Do výzkumného šetření se zapojily tři školy, a to střední odborná škola v Kuřimi, střední odborná škola v Brně a střední odborná škola v Hustopečích.
Cirkulární ekonomika jako inovativní přístup v nábytkářském odvětví
Pejčochová, Pavlína
Práce se zabývá implementací principů cirkulární ekonomiky v prostředí České republiky se zaměřením na nábytkářské odvětví. Teoretická část práce se věnuje aktuální problematice zavádění oběhového hospodářství jako reakci na zhoršující se stav životního prostředí a vznik Zelené dohody pro Evropu. Součástí je také přehled možností využití leasingu nábytku v České republice a vybraných zemích EU. Podkladem pro zpracování praktické části bylo dotazníkové šetření. Cílem bylo zjistit, jaký je aktuální přístup k cirkulární ekonomice, promítnutí tohoto konceptu do nákupního chování spotřebitelů i výrobní a prodejní strategie výrobců. Výsledky výzkumu byly porovnány s odbornou literaturou. Na základě těchto poznatků byly analyzovány možnosti dalšího rozvoje v této oblasti.
Podpora ve vzdělávání žáků s vývojovou jazykovou poruchou na běžné základní škole
Šuterová, Anna ; Korandová, Zuzana (vedoucí práce) ; Klenková, Jiřina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vývojové jazykové poruchy a podporou žáků s touto poruchou ve vzdělávacím prostředí běžné základní školy. Práce se zaměřuje na charakteristiku vývojové jazykové poruchy, její etiologii, symptomatologii, diagnostiku a terapii. Dále se zabývá specifickými potřebami žáků školního věku v oblasti řeči, jazyka a komunikace a jejich vývojem ve školním prostředí. V kontextu inkluzivního vzdělávání jsou popsány principy inkluzivní pedagogiky a možnosti základního vzdělávání pro žáky s vývojovou jazykovou poruchou včetně podpory ze strany školských poradenských zařízení a individuálního vzdělávacího plánu. Hlavním cílem výzkumné práce bylo analyzovat možnosti podpory žáků s vývojovou jazykovou poruchou na běžné základní škole. Výzkumné šetření bylo provedeno pomocí kvantitativního dotazníkového šetření. Dotazník byl rozeslán na 224 základních škol ve Zlínském kraji. Vyplnilo jej celkem 104 respondentů. Byly ověřeny tři předem stanovené hypotézy týkající se úrovně znalostí učitelů o vývojové jazykové poruše, podpůrných opatření pro žáky s vývojovou jazykovou poruchou a také asistentů pedagoga, resp. jejich důležitosti ve vzdělávacím procesu žáků s touto poruchou. Hypotézy byly potvrzeny a lze tedy říci, že učitelé se speciálně pedagogickým/logopedickým vzděláním...
Případová studie centra moderního a současného umění Kunsthalle Praha
Melíšek, Matyáš ; Černá, Eliška (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na zpracování případové studie o centru současného a moderního umění Kunsthalle Praha prostřednictvím analýzy marketingového mixu a interpretováním dat získaných dotazníkovým šetřením. V rámci teoretické části práce je představena stručná historie instituce a jsou analyzovány nástroje 4P na základě teorie definované marketingovým teoretikem Edmundem J. McCarthym. V rámci analýzy byla také definována konkurence instituce a přidána podkapitola o online marketingu. Praktická část se zabývá vyhodnocením dat nasbíraných prostřednictvím dotazníkového šetření s cílem odpovědět na předem definované hypotézy týkajících se návštěvnosti jak Kunsthalle Praha, tak i dalších kulturních institucí. Šetření bylo provedeno mezi aktuálními a nyní nastupujícími vysokoškolskými studenty a čerstvými absolventy. Za použití kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu byla nasbírána data, které bylo možné statisticky interpretovat a najít tak kauzální vztahy mezi nimi. Cílem bakalářské práce je jednak představit historii a komunikační mix již zmiňovaného centra moderního a současného umění, ale především definovat vztah mezi touto institucí a vysokoškolskými studenty. Zda pro ně tato instituce představuje atraktivní místo, které chtějí navštěvovat a proč.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 160 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.